سوالات متداول
گروه مدیریت سرمایه مانا تکین
مــانــا تکــین
گروه مدیریت سرمایه مانا تکین یک شرکت سهامی خاص فعال است که در حوزههای مدیریت سرمایه، خدمات مالی و بیمهای فعالیت میکند.
مدیریت سرمایه و سبدگردانی
خدمات مشاوره مالی و سرمایهگذاری
خدمات تخصصی بیمهای
سرمایهگذاری در شرکتهای تولیدی و خدماتی
فعالیتهای بازرگانی بینالمللی
بیمه عمر و سرمایهگذاری ترکیبی
بیمه مسئولیت مدیران و شرکتها
بیمه سبد سرمایهگذاری
بیمه صادرات و ریسکهای سیاسی
بیمه اختصاصی پروژههای عمرانی
بیمه سایبری و فناوری اطلاعات
بله، کلیه فعالیتهای شرکت مطابق با قوانین:
سازمان ثبت شرکتها
سازمان بورس و اوراق بهادار
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
قوانین ضد پولشویی
نمایندگی های ویژه
باید ترجیحاً به همان نمایندگی شركت بیمه ای كه بیمه نامه را از آن خریده ایم مراجعه كنیم. در شرایط اضطرار ناشی از غیرممكن بودن دسترسی به نمایندگی قبلی، شعبه مركزی همان شركت بیمه می تواند پاسخگوی تقاضای ما باشد.
اگر برای تمدید بیمه نامه شخص ثالث وقفه ایجاد شود به ازای هرروز تأخیر( حداكثر یك سال ) باید برای دریافت بیمه نامه جدیدجریمه پرداخت كنیم.
در صورتی كه راننده مسبب حادثه بیمه نامه معتبر داشته و باعث خسارت بدنی به شخص ثالث شود، مراجع قضایی ودادگاه ها مى توانند آن را به عنوان وثیقه بپذیرند.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشكی مكلف است مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بدون دریافت وجه پذیرش نماید. برای این منظور شركت های بیمه از محل بیمه نامه شخص ثالث 10 درصد عوارض به وزارت بهداشت می پردازند.
شرکت های زیرمجموعه ما برای صدور بیمه نامه ها




برای دریافت پاسخ سوالات تخصصیتر یا تنظیم جلسه مشاوره، با ثبت درخواست خود، تیم پشتیبانی مانا تکین در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهد گرفت.
با ما در ارتباط باشید.
مانا تکین: سرمایهگذاری هوشمند، آیندهای روشن..
